Monday, March 16, 2015

:: susah hati... hmmmm ::

Assalamualaikum semua...

Lama dah rasanya tak update blog nii... bersawang habes daa rasanya blog niihh...kikiki...

tajuk kat atas tu aku tulis susah hatikan...memang aku tgh susah hati la skang ni... susah hati nengok badan sendiri...yg dulunya putih,skang da hitam legam..

Sejak2 aku preggy nii semua nya nk jadi hitam...pasai ape tah... orang kata sbb hormon org preggy tu sendiri...ada yg preggy jadi putih berseri2..ada yg jadi hitam legam..mcam aku..ohhh tensionnnyaa...

Aku harap simptom2 hitam legam ni akan berakhir n badan aku akan jadi seperti sediakala bila aku dah deliver nnti..org kata nnti lpas deliver bnda2 -ve tu semua takdak daa...harap2 gitu laa...

Bila aku mengadu kat husband aku yg badan aku ni dah jadi hitam legam,dia kata takpe..semuanya sbb ada baby dlm perut sayang tu...nnti dah deliver hilanglah...husband aku pon kata gtu...tapi aku yg susah hati nengoknya... haaaiii entahhlaa...

Korang yg ada pengalaman jadi cam aku time preggy ni cer tepek komen kat bawah nii... mana tau korang ada petua ke nk hilangkan hitam2 tu...boleh la share ngn aku...hikhikhik...

Ok takat ni jer laa..doakan agar segalanya dipermudahkan buat aku untuk melahirkan baby ni nanti yer...aaminn..

InsyaAllah lain masa aku update lagi.. Bye2 semua..

No comments:

Post a Comment